Er det innafor å navngi en ansatt fra G-Max?

29.11.2016 - 08:53 20 kommentarer


 I går var jeg på Strømmen Storsenter. 

Jeg skulle ha meg noen nye staver og ski og dro til G-Max. Der fikk jeg en bra service. Helt til jeg kom til kassa. 

Jeg hadde siklet på denne genseren fra Devold og hadde bare så lyst til å kjøpe den, men jeg synes faktisk at kr. 990.- er veldig mye for en genser. MEN jeg bare digger genseren og bestemte meg for å kjøpe den i julegave til meg selv. 

Jeg hadde jo hørt at genseren var på tilbud på fredag som var. På Black Friday og var litt irritert fordi jeg rett og slett måtte betale det dobbelte nå 3 dager etter men sånn er livet. Genseren var så fin at jeg bare bestemte meg. 

Så kom jeg til kassa og møtte Stine. 

Jeg spurte henne om det stemte at genseren var halve prisen på fredag og hun nikket og sa det stemte. 

Så sa jeg: Kjedelig da, men sånn er livet. Jeg liker genseren såpass mye at jeg får ta den "irritasjonen" og prøve ikke å tenke på det noe mer. 

Hun ser på meg og smiler og sier:

Vet du hva? Du skal få genseren for 499.-

Jeg bare: WHAAAAT? 

Tusen takk, Stine! 

YOU MADE MY DAY!

Måtte glise stort og sa igjen TUSEN TAKK! For en konge service fra G-MAX, Strømmen og Stine!

ELSKER GENSEREN!

Den er som sagt fra Devold og jeg må si at jeg synes det nye ullet fra Devold er helt smashing. Min stil definitivt. 

SÅ dagens gladsak. Håper det går bra at jeg navngir deg Stine. :) 

Gode klemmer!
 

20 kommentarer

29.11.2016 kl.09:03

Må det alltid handle om å få mest mulig billigst mulig? Forbrukere presser prisene og gjør det vanskeligere og vanskeligere å ha en etisk god produksjon. Menn hey, du fikk deg en billig genser, så gratulerer med det!

Kristin

29.11.2016 kl.09:09

Jeg undress om jeg som Kari dunk ville fått det samme tilbudet, siden jeg ikke har en blogg jeg kan utheve bade butikk og ansatt.....

Anne Brith

29.11.2016 kl.09:12

Kristin: Jenta bak disken kjente meg ikke. Det var veldig tydelig så her kan du ikke spekulere i noe forskjellsbehandling. Men jeg skjønner jo at folk vil dra det kortet. Uansett hva man skriver så er det noen som reagerer negativt.

Christina

29.11.2016 kl.09:15

Dette er et tydelig bevis på at butikkrne ofte har mye å gå på. Spør man ikke kan man ikke få noe heller. Grattis med ny genser 😀

Heidi

29.11.2016 kl.09:18

Syntes det er unødvendig å skrive sånne kommentarer, misunnelse kalles det, hvis en tør å spørre så er det ofte en kan få avslag på prisen, men de bak disken gir jo ikke avslag uten å få spørsmålet.

Syntes det var kjempe bra jeg at du fikk genseren så mye billigere, er dyrt med barn å spesielt nå før jul, da dem trenger vintertøy, julepressanger skal kjøpes , mat skal handles inn. Spar der en kan:)

Ann Kristin

29.11.2016 kl.09:19

Er ikke alle som har så steike god råd heller. Så ja for noen har det stor betydning å få det billigst mulig....

Karin

29.11.2016 kl.09:23

Hei, så flott gjort. Min mann opplevde det samme på dressmann i går..han er ikke kjent 😉 men helt spesiell for meg da 😍 Kjære deg hev deg over negative kommentarer Klemmer i fleng kommer fra vakre Hvaler 😍

Mette

29.11.2016 kl.09:29

Herlig at du fikk genseren til den prisen. Jeg har ikke råd til en genser til den prisen heller jeg, men pytt pytt jeg unner deg din okke som:))

Birgitte

29.11.2016 kl.09:31

Kjempefin genser og veldig hyggelig av de å gi deg rabatten! :) Og til Kristin og den navnløse kommentaren over..ta dere en bolle! Har dere ikke noe godt å si så la heller vær. Selv om dere tydeligvis har stått opp med feil bein trenger dere ikke å la det gå ut over andre som er glade. Se deg selv i speilet, hva ser du der?!? God jul! :)

Elisabeth H

29.11.2016 kl.09:42

Helt på sin plass å rose god service. Kred til den ansatte og god reklame for kjeden. Og så lenge man ikke legger ut fullt navn på folk så synes jeg hun fortjener en ros(e) 🌹

Hege

29.11.2016 kl.09:43

Har opplevd akkurat noe av det samme der og jeg har ikke en eneste blogg å gjemme meg bak. Jeg skulle ha en Helly Hansen bag som hadde vært på tilbud, men dessverre var utsolgt. De spurte om jeg kunne tenke meg en kari traa 90 liters bag isteden til samme tilbudspris. Og det var jeg jo. Så tipp topp service. G-max Strømmen.

Nina

29.11.2016 kl.09:46

Dette kaller jeg service. Fikk faktisk slik behandling om fredagen, da det var 50 % i et butikk frem til kl 10.00, men jeg kom ikke før kl 11.00. Jammen fikk jeg 50 % alikevel :)

Opplever stadig å få gode tilbud enten før eller etter tilbudet har gått ut. Så det er ikke allltid at man må ha kjent fjes som en skrev tidligere her :)

SMIL og vær hyggelig mot betjeningen, så skal man se at undere skjer.

Annelin

29.11.2016 kl.09:51

Så hyggelig gjort- og så heldig for deg :-) God service gjør at man går tilbake. Det gjør hvertfall jeg.

Hanne

29.11.2016 kl.09:58

Så flott at du fikk deg genseren til rabattert pris!

Kos deg med den og ha en heidundrende flott dag:-)

Nann Karin

29.11.2016 kl.09:58

Gratulerer med ny genser, - kos deg i den :)

Og, ja - takk til ekstra service. Noen er gode på det <3

29.11.2016 kl.10:42

Så hyggelig gjort. 😀 må si jeg blir litt lei meg når ser her at det blir kommentert negativt om at du fikk deg billigere genser enn å se at du roser noen. Noen MÅ bare si noe negativt. 😫 Misunnelsen er sterkere enn kjønnsdriften har jeg hørt. 😜

29.11.2016 kl.11:09

Jeg opplevde den samme gode service på Floyd i Grunnerløkka, de er bare helt rå👍

Linda

29.11.2016 kl.18:36

Jeg har også opplevd dette og er heller ikke kjent!

Men så gøy år Men får uventet service!

Solveig

29.11.2016 kl.19:03

Hei!

Alltid hyggelig med god service:)

Jeg lurer på noe helt annet.. Beklager om dette er noe du har svart på mange ganger før. Jeg lurer på om du kan anbefale noen som kan lage vanilla coocies til en bursdag i januar?

Med ønske om en fin førjulstid:)

Linda Dalehamn

29.11.2016 kl.22:42

Så fantastisk bra. Nyt det gode tilbudet

og den deilige genseren.

Det har du fortjent.

God adventstid.

Skriv en ny kommentar

hits